Všeobecné obchodní podmínky 


                                                           v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů 

                                                                                                 (dále jen „občanský zákoník“) 

                                                                                                         DUFY TRADE s.r.o. 

                                                                                                             IČ: 03866718 


 
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“) blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti Prodávajícího a Kupujícího, vzniklá
na základě kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím distančního webového obchodu provozovaném na internetové adrese www.dufy.cz .
 


I. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ A POJMY 

1. Prodávající je obchodní společnost DUFY TRADE s.r.o., IČ: 03866718, DIČ: CZ03866718, se sídlem Místecká 132, 739 21 Paskov, zapsaná 
v obchodním rejstříku v oddíle C 61651, vedeném u krajského soudu v Ostravě. 

2. Kupující je spotřebitel nebo podnikatel. 

Spotřebitel je osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu 
s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. 

Podnikatelem je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považována mj. pro účely ochrany spotřebitele také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo 
na účet podnikatele. 

3. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.). 

4.Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy seznámil s těmito VOP, jejichž nedílnou součást tvoří sdělení před uzavřením smlouvy (Reklamační řád), s tímto výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky. 

5. Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce společnosti DUFY TRADE s.r.o., nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log, apod. není-li zvláštní smlouvou sjednáno jinak.
6. Kupující si je dále vědom, že obrázky u zboží mohou být ilustrační a nemusí vždy odpovídat reálnému provedení výrobku. 


II. KUPNÍ SMLOUVA 

1. Je-li Kupujícím spotřebitel, návrhem k uzavření kupní smlouvy (nabídkou) je umístění nabízeného zboží Prodávajícím na webové stránky dufy.cz. 

2. Objednávku odešle Kupující Prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku". 

3. Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky Kupujícím – spotřebitelem a přijetím objednávky Prodávajícím. Toto přijetí Prodávající neprodleně potvrdí Kupujícímu automatickou zprávou na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze změnit nebo zrušit pouze na základě dohody obou stran nebo na základě zákonných důvodů. 

4. Prodávající v souladu s ust. § 1827 občanského zákoníku přiloží k jeho zprávě o obdržení objednávky Kupujícího podle článku II. odst. 3 těchto Obchodních podmínek předmětné Obchodní podmínky, Reklamační řád, formulář na odstoupení od kupní smlouvy a reklamační list, a to vše zašle Kupujícímu na elektronickou adresu Kupujícího. 

5. Před zasláním objednávky Prodávajícímu je Kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky Kupující vložil, a to i s ohledem 
na možnost Kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. 

6. Není-li Kupujícím spotřebitel, návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslaná objednávka zboží Kupujícím a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu Prodávajícího Kupujícímu s tímto jeho návrhem. 

7. Uzavřením kupní smlouvy Kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačního řádu, a že s nimi souhlasí. 

8. Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy, na základě dohody s Kupujícím, v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu a k uzavření kupní smlouvy nedojde. 

9. Kupní smlouvou se Prodávající zavazuje dodat Kupujícímu věc za cenu platnou v době objednání, v ujednaném množství a jakosti, s výjimkou případů, kdy jsou vyčerpány zásoby nebo Prodávající ztratil schopnost plnit. Kupující bere na vědomí, že se mohou vyskytnout případy, kdy Kupující objedná zboží za cenu zveřejněnou omylem v důsledku technické chyby v informačním systému při zpracování cen. V takovém případě kupní smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím nevznikne a Prodávající obratem po zjištění technické chyby o této skutečnosti Kupujícího informuje. 

10. Kupující bere na vědomí, že Prodávající není povinen uzavřít každou smlouvu, tj. akceptovat každou objednávku Kupujícího. A to zejména s Kupujícími, kteří dříve porušili uzavřené smlouvy (včetně Obchodních podmínek). 

11. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé Kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí Kupující sám. 

12. Výběr autodílů Prodávajícím dle katalogu nebo dle VIN ( číslo karoserie ) má vždy pouze doporučující charakter. Konečné rozhodnutí o koupi provádí Kupující. 

13. Rozbalené a nepoužité zboží lze vrátit ve 14 denní zákonné lhůtě od koupě zboží, viz čl. IV, odst. 1 

- Odstoupení od kupní smlouvy těchto Obchodních podmínek. 


III. KUPNÍ CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY 

1. Výše ceny zboží je u jednotlivého zboží uvedena ve webových stránkách internetového obchodu dufy.cz. Společně s cenou je Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu také případné náklady spojené s balením a dodáním zboží. 

2. Kupní cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může Kupující uhradit Prodávajícímu následujícími způsoby: 

a) v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru 

b) na dobírku v místě určeném Kupujícím v objednávce 

b) bezhotovostně převodem na účet Prodávajícího na základě proforma faktury 

c) on-line přes platební bránu COMGATE 

3. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 3 dnů od uzavření kupní smlouvy s tím, že závazek Kupujícího uhradit kupní cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Prodávajícího. 

4. V případě bezhotovostní platby je Kupující povinen hradit kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. 

5. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté Prodávajícím Kupujícímu nelze vzájemně kombinovat. 

6. Prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy vystaví Kupujícímu daňový doklad – fakturu v elektronické podobě a odešle Kupujícímu na zadaný e-mail. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty.

7. V případě, že Kupující zboží bezdůvodně nepřevezme, má Prodávající nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží a jeho uskladněním, jakož i dalších nákladů, které mu
z důvodu nepřevzetí zboží vznikly. Náklady na uskladnění mohou dosáhnout částky celkem 500 Kč nebo výše kupní ceny zboží, pokud je nižší než 500 Kč. Nepřevzetí objednávky se neposuzuje jako odstoupení od kupní smlouvy, ale její porušení dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. OZ.
 
8. Pokud je z důvodu na straně Kupujícího nutno zboží doručit opakovaně nebo jiným než sjednaným způsobem, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s takovým doručováním.

IV. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY 

1. Odstoupení od smlouvy spotřebitelem 

a) V případě, že je Kupujícím spotřebitel a smlouva je uzavřena distančním způsobem (na dálku, typicky pomocí internetu nebo telefonu), má Kupující - spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se Kupující spotřebitel v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. 

b) Spotřebiteli je umožněno odstoupit od kupní smlouvy prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy umístěného na internetových stránkách Prodávajícího. Prodávající bez zbytečného odkladu potvrdí Kupujícímu v elektronické podobě jeho přijetí. 

c) Odstoupit je také možné korespondenčně zasláním formuláře Odstoupení od smlouvy na adresu provozovny: DUFY TRADE s.r.o., Mírová 385/57, Ostrava 703 00. 

d) Odstoupí-li Kupující - spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá Prodávajícímu na své náklady, nejpozději do 14 dnů od Odstoupení od kupní smlouvy, které od Prodávajícího obdržel a to na adresu: 

DUFY TRADE s.r.o., Mírová 385/57, Ostrava 703 00. 

e) Zboží musí spotřebitel vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, včetně nepoškozeného originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. V případě poškození originálního obalu, např. polepením samolepek přepravců, popsání fixem, či jiném poškození si Prodávající vyhrazuje právo na poplatek ve výši 10 – 30 % kupní ceny jako náhradu za snížení hodnoty zboží. Poškozením originálního obalu je znemožněno prodávat opět zboží jako nové, nepoužité. 

f) Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností Kupujícího, je Prodávající oprávněn vůči Kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a odečíst jej od vrácené částky, případně je Prodávající oprávněn takto poškozené zboží nepřijmout. 

g) Kupující –  spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti

h) Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, vrátí mu Prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy, peněžní prostředky, jež od Kupujícího obdržel za zboží na účet Kupujícího. Peníze lze vyplatit také v hotovosti na provozovně Autodíly DUFY, Mírová 385/57, Ostrava 703 00. 

i) Prodávající není povinen vrátit spotřebiteli kupní cenu dříve, než spotřebitel předá Prodávajícímu předmětné zboží nebo prokáže, že toto zboží odeslal. Zboží, které bude posláno zpět Prodávajícímu na dobírku, nebude Prodávajícím přijato zpět. 

j) Kupující – spotřebitel nemusí uvádět důvod, pro který od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě odstupuje. 

k) Jestliže Kupující – spotřebitel zvolil při vrácení zboží jiný než nejlevnější způsob dopravy nabízený Prodávajícím, vrátí Prodávající Kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dopravy. 

l) Kupující – spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy ve výše uvedené lhůtě, jestliže: 

1. Objednal zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli Prodávajícího, k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od kupní smlouvy 

2. Objednal zboží, které bylo upraveno podle přání Kupujícího – spotřebitele nebo pro jeho osobu 

m) V případě odstoupení od kupní smlouvy nese náklady spojené s navrácením zboží Kupující – spotřebitel. 

n) Kupující bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od smlouvy dle § 53 odst. 7 obč. zák., darovací smlouva pozbývá účinnosti a Kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky. 

 2. V případě, že je Kupujícím Podnikatel, nemá právo na odstoupení od kupní smlouvy.

 3.  Posouzení vráceného zboží prodávajícím.

Ve lhůtě čtrnácti (14) dnů od vrácení zboží kupujícím, je prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží nebylo kupujícím poškozeno, nadměrně opotřebeno nebo částečně spotřebováno. 


V. PŘEPRAVNÍ A DORUČOVACÍ PODMÍNKY 

1. Osobní odběr 

Kupující má možnost si vyzvednout zboží zdarma na výdejním místě Prodávajícího. 

Adresa výdejního místa: Mírová 385/57, Ostrava 703 00. 

2. Zaslání zboží přepravní službou 

a) Objednané zboží je Kupujícímu odesíláno smluvními přepravci. Přepravce a způsob dodání si může Kupující zvolit v rámci objednávky. Cena přepravného se řídí platným ceníkem přepravce a aktuální cena se zákazníkovi zobrazuje při objednávání zboží. 

b) Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat neporušenost obalu. V případě vady je nutné ihned nechat sepsat škodní zápis s řidičem do přepravního listu. Obsah zásilky si Kupující zkontroluje po odjezdu řidiče. Skryté vady (např. rozbité zboží) je možné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky a žádat o sepsání zápisu o škodě.

c) Při převzetí zásilky je zákazník povinen překontrolovat stav zásilky (počet balíků, poškození krabice atd.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno ihned telefonicky nebo e-mailem oznámit Prodávajícímu. 

3. Přeprava karosářských dílů - kapoty, plastové podběhy, dutina kola, izolace motorového prostoru, blatníky a nárazníky nelze zaslat přepravní službou. Možný je pouze osobní odběr na adrese Prodávajícího – Autodíly Dufy, Mírová 385/57,  Ostrava 703 00.

4. Speciální druh přepravy 

Využívá se k přepravě neskladných, nadrozměrných balíků (zásilky těžší než 40 kg, výfuky delší než 140 cm, sudy s oleji) a k přepravě zásilek se zvýšenými bezpečnostními nároky (autobaterie). 

Tento druh přepravy řeší Prodávající s Kupujícím individuálně a řídí se platnými přepravními a cenovými podmínkami přepravce – přepravní společnost FOFR, více na www.fofrcz.cz/obchodni-podminky

5. Přeprava zboží na Slovensko 

Kupujícímu může být zásilka doručena přepravcem i na Slovensko. Cena a způsob dopravy je Kupujícímu nabídnuta při objednávce a řídí se platnými obchodními podmínkami přepravce. Standardní cena je 150 Kč a zajišťuje ji společnost PPL. 

6. Speciální druh přepravy na Slovensko 

Využívá se k přepravě neskladných, nadrozměrných balíků (zásilky těžší než 30 kg, výfuky delší než 140 cm) a k přepravě zásilek se zvýšenými bezpečnostními nároky (autobaterie). 

Tento druh přepravy řeší Prodávající s Kupujícím individuálně a řídí se platnými přepravními a cenovými podmínkami přepravce – přepravní společnost FOFR, více na www.fofrcz.cz/obchodni-podminky 

7. Nepřevzetí objednaného zboží Kupujícím 

Zákazník je povinen převzít objednané zboží a zaplatit ho v plné míře. Nevyzvednutí zboží je považováno za porušení kupní smlouvy a Prodávající má právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s nevyzvednutím zboží (poštovní náklady, obal) podle § 53 Občanského zákoníku, zákon č. 89/2012 Sb. v platném znění. Tyto náklady Prodávající vyúčtuje a bude je vymáhat po Kupujícím. Při opětovném zaslání zboží k ceně zásilky bude připočteno poštovné a balné. Více viz v čl. III. / odst. 7 a 8 VOP. 


VI. ZÁLOHA NA VRATNÝ DÍL – PODMÍNKY VRACENÍ 

1. U některých druhů zboží jsou vykupovány staré díly za účelem repase a znovu použití výrobku. Typicky se jedná například o brzdové třmeny, startéry, alternátory, díly řízení, díly vstřikovacího systému a podobně. 

2. U zboží, které je předmětem výměnného programu výrobce, je nutné zaplatit zálohu na starý díl, které se připočítává k ceně zboží. O nutnosti tohoto kroku bude Kupující informován prodejcem. 

Tato záloha je zákazníkovi vrácena ve lhůtě 14 dnů - 5 měsíců, pokud díl splňuje všechny náležitosti stanovené výrobcem pro vykoupení starého dílu. 

3. Starý díl je nutno doručit na adresu Prodávajícího DUFY TRADE s.r.o. Mírová 385/57, Ostrava 703 00, nejpozději do dvou měsíců od doručení objednávky Kupujícímu. 

4. Podmínky pro vrácení zálohy 

Starý díl: 

• musí být kompletní, včetně krytek, zátek i krabice. Krabice musí být použita z nového dílu, nesmí být porušená, polepená, popsaná apod. - v opačném případě nebude záloha uznána. 

• nesmí být mechanicky ani jinak poškozen (například přehříváním) 

• nesmí být příliš zkorodovaný 

• musí mít všechny podstatné součásti (např. alternátor nesmí být rozebraný) 

• nesmí být znečištěn tak, že nelze posoudit jeho technický stav 

• musí být identifikovatelný (etikety, štítky) 

Vrácení zálohy proběhne po posouzení vráceného dílu výrobcem. Prodejce nemůže délku posouzení nijak ovlivnit a urychlit. 


VII. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNĚNÍ 

1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku). 

2. Prodávající odpovídá Kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy spotřebitel věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží. Prodávající dále odpovídá za to, že se věc hodí k účelu, který pro její použití uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá, věc je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, věc vyhovuje požadavkům právních předpisů. 

3. Nemá-li věc výše uvedené vlastnosti, může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.

4. Právo na dodání nové věci nebo výměnu součásti má spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit. 

Neodstoupí-li spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. 

5. Spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době anebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže. 

6. Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud Kupující vadu sám způsobil. 

7. Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

8. Při reklamaci některých dílů se speciálními záručními podmínkami (DPF filtry, kompresory klimatizace...) je nutné dodat a vyplnit všechny požadované podklady k vyřízení reklamace. Bližší povinnosti i formuláře ke stažení jsou součástí Reklamačního řádu.

9. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností Prodávajícího za vady upravuje Reklamační řád, který je nedílnou součásti Obchodních podmínek Prodávajícího. 


VIII. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ 

1. Nakládání s osobními údaji je prováděno v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. Ve znění pozdějších předpisů. 

2. Prodávající prohlašuje, že veškeré poskytnuté osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro účely plnění smlouvy a marketingových akcí Prodávajícího a nebudou poskytnuty třetí osobě s výjimkou předání těch údajů dopravci, které jsou nezbytné pro účely dodání předmětu smlouvy Kupujícímu. 

3. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním osobních údajů v databázi Prodávajícího. 

4. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu, doplnění, na základě písemné či elektronické žádosti má právo na jejich odstranění z databáze Prodávajícího.

Předávání osobních údajů
 
Osobní údaje kupujících nesdělujeme třetím stranám mimo případů, které jsou popsány v těchto
zásadách.
 

K osobním údajům budou mít přístup zaměstnanci naší společnosti, kteří budou pověřeni
s těmito osobními údaji pracovat. Všichni zaměstnanci, kteří budou mít k osobním
údajům přístup, jsou písemně zavázání mlčenlivostí, tudíž se informace o osobních údajích
kupujících nesmí nikde šířit. Tito zaměstnanci jsou také odpovědně vybráni a řádně proškoleni,
aby věděli, jak mají s osobními údaji zacházet a za jakých podmínek může dojít
ke zpracování těchto osobních údajů.

Osobní údaje kupujících pak budeme předávat některým třetím osobám, pokud to bude
nutné. Tyto osoby se nazývají zpracovatelé. Naše společnost odpovídá za to, že tito
zpracovatelé budou poskytovat vhodné záruky ke zpracování Vašich osobních údajů.
Všechny zpracovatele si odpovědně vybíráme. Zpracovatelé budou současně
smluvně zavázáni, aby plnili všechny své povinnosti, díky čemuž bude smluvně
zajištěno, že Vaše osobní údaje budou dostatečně chráněny a minimalizuje se tak
nebezpečí jejich zneužití.

Třetí osoby, jimž budou osobní údaje předávány – příjemci osobních údajů:
Zpracovatelé jsou především naši účetní, právní, daňoví, marketingoví a jiní obdobní
poradci, kterým osobní údaje předáváme, pokud je to nutné za účelem využijí
jejich služeb - poradenství. Dále pak poskytovatelé IT služeb a hostingu, osoby
zajišťující mimosoudní vymáhání pohledávek a sledování platební kázně. V případě,
že se k poskytnutí služby, kterou po nás Kupující požaduje, rozhodneme využít nějakého
subdodavatele, můžeme jejich osobní údaje v nezbytně nutném rozsahu předat
tomuto subdodavateli.
 
Osobní údaje kupujících můžeme také sdílet s dalšími třetími stranami s cílem, abychom
zabránili trestnému činu a snížili rizika v případech, kdy to vyžaduje zákon a také kde
to považujeme za vhodné v reakci na soudní proces nebo při ochraně práva či
majetek naší společnosti, našich partnerů nebo Vás. Rovněž při splnění zákonných
podmínek mohou být osobní údaje zpřístupněny státním orgánům (Policii ČR,
soudům, Finanční správě ČR apod.) v rámci výkonu jejich zákonných pravomocí.

IX. SPECIÁLNÍ SORTIMENT EXPRES MENU

1. U produktů EXPRES MENU - jídlo na cesty - platí vždy trvanlivost uvedena na obale výrobku. 
2. Toto zboží NELZE po otevření VRÁTIT. 
3. Při použití je nutno se řídit pokyny a návody výrobce uvedené na obale.

X. ZPĚTNÝ ODBĚR ELEKTROZAŘÍZENÍ, BATERIÍ A AKUMULÁTORŮ

Zpětný odběr vysloužilých elektrozařízení a baterií je důležitý pro ochranu životního prostředí. Dle ustanovení zákona č. 542/2020 Sb. o výrobcích s ukončenou životností prodejce nabízí snadné a bezplatné možnosti, jak se zbavit svých starých elektronických zařízení a baterií.

Spotřebitel má klíčovou úlohu v procesu nakládání s elektrospotřebiči a bateriemi. Může rozhodnout, co se stane se starým zařízením. Stará elektrozařízení
a baterie nepatří do běžného komunálního odpadu, ale měla by být odevzdána na sběrná místa, nazývaná místa zpětného odběru. Odtud mohou být buď znovu použita, nebo recyklována.

Symboly uvedené níže označují, že zařízení nepatří do běžného odpadu. Tyto symboly jsou umístěny na nových elektrozařízeních a bateriích, ať už přímo na zařízení, na obalu, nebo v návodu k použití či záručním listu.

Prodejce umožňuje zpětný odběr autobaterií nebo akumulátorů na svém výdejním místě v Ostravě - Vítkovicích, a to bezplatně po celou pracovní dobu
a bez návaznosti na koupi nových výrobků. Prodejce zajistí předání k ekologické likvidaci.

Více ZDE

XI. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 

1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách Prodávajícího v den uzavření kupní smlouvy. Objednávka spotřebitele je po svém potvrzením jako uzavřená smlouva mezi Kupujícím a Prodávajícím archivována za účelem jejího plnění a další evidence a její stav je přístupný Kupujícímu. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce, případně i v jiných jazycích, pokud to nebude důvodem nemožnosti jejího uzavření. Nákupem zákazník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení. 

2. Tyto obchodní podmínky spotřebiteli umožňují jejich archivaci a reprodukci. Momentem uzavření kupní smlouvy Kupující přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky včetně ceny objednaného zboží uvedenou v potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. 



Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 30. 1. 2023