Motobaterie Yuasa Super MF 12V, 6Ah, 130A, TTZ7S
bezúdržbová, technologie AGM, kapacita: 6Ah, napětí: 12V, startovací proud: 130A, rozmístění pólů: 0, odvod plynů: vpravo, rozměry: 113x70x105
Výrobce | YUASA |
---|---|
Číslo dílu | YTZ7S |
MOTOBATERII NELZE DODAT SUCHOU (s elektrolytem baleným zvlášť)
Prodej motobaterií v nezprovozněném stavu s ampulí kyseliny sírové není možný z důvodu:
NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2019/1148 ze dne 20. června 2019 o uvádění prekurzorů výbušnin na trh a o jejich používání,
změně nařízení (ES) č. 1907/2006 a zrušení nařízení (EU) č. 98/2013 stanovilo harmonizovaná pravidla týkající se zpřístupňování,
dovozu, držení a použití látek nebo směsí, které by mohly být zneužity k nedovolené výrobě výbušnin,
a to s cílem omezit jejich dostupnost pro širokou veřejnost a zajistit náležité oznamování podezřelých transakcí v rámci celého dodavatelského řetězce.
Bezúdržbová baterie YUASA řady MF, vyniká svojí dlouhou životností a vysokým startovacím výkonem.
Použitím technologie olovo-kalcium, se zvýšil startovací výkon o 30% a prodloužila se jejich životnost.
Díky těmto kvalitám, jsou motobaterie YUASA montovány do motocyklů již v prvovýrobě, těch největších celosvětových výrobců motocyklů.
Dobrým poměrem ceny, výkonem a životností, se stává jednou z nejprodávanější motocyklovou baterií na světě.
Baterie Yuasa patří k nejspolehlivějším a nejkvalitnějším bateriím na trhu.
Výhody:
Pevná odolná konstrukce
Vysoká startovací síla a výjimečná odolnost proti vibracím
Vylepšená antisulfatační technologie
Odolná proti vytečení (při náklonu do 30°C)
Suchá přednabitá baterie.
Bezúdržbová baterie – není nutné doplňovat destilovanou vodu
Technologie AGM (Absorbed Glass Mat) – elektrolyt zasáknutý do skelného rouna
Parametry
Značka | Yuasa
Kapacita | 6 Ah
Použití | Motobaterie
Japonské značení | TTZ7S
Napětí | 12 V
Rozmístění pólů | 0, (plus vpravo)
Startovací proud | 130 A
Odvětrávání | VRLA
Délka | 113 mm
Šířka | 70 mm
Výška | 105 mm
Hmotnost | 2,3 kg
Pro motocykly:
- GAS GAS
- EC 125 ENDURO , 2011 - 2011
-
- EC 200 6 DAYS ENDURO , 2011 - 2011
-
- EC 250 ENDURO , 2000 - 2009
-
- EC 250 ENDURO , 2010 - 2010
-
- EC 250 4T ENDURO , 2010 - 2011
-
- EC 300 ENDURO , 2000 - 2009
-
- EC 300 ENDURO , 2010 - 2010
-
- EC 450 FSE ENDURO , 2003 - 2004
-
- EC 450 FSE ENDURO , 2005 - 2009
-
- EC 515 ENDURO , 2009 - 2009
-
- SM 450 FSE SUPER MOTARD , 2003 - 2004
-
- SM 450 FSE SUPER MOTARD , 2005 - 2010
-
- SM 515 SUPER MOTARD , 2009 - 2009
-
- WILD 450 HP 4T , 2004 - 2007
HONDA
- ANF 125 INNOVA JC33 , 2003 - 2011
- CB 600 F HORNET PC34 , 2002 - 2002
- CBR 1000 RR FIREBLADE SC59 , 2008 - 2011
- CBR 1000 RR FIREBLADE SC59 AVEC ABS , 2009 - 2011
- CBR 125 R JC34 , 2004 - 2010
- CBR 125 R , 2011 - 2011
- CR-F 230 F F4-F9 , 2004 - 2009
- CR-F 250 X ENDURO , 2004 - 2009
- CR-F 450 X ENDURO , 2005 - 2009
- NPS 50 ZOOMER , 2004 - 2010
- NPS 50 ZOOMER 4T AF66 , 2011 - 2011
- PCX 125 , 2010 - 2011
- SH 50 SCOOPY AF40 , 2001 - 2002
- TRX 450 R/ER SPORTRAX , 2006 - 2011
- VT 125 C SHADOW JC29 JC31 , 2001 - 2006
- XL 125 V VARADERO JC32 , 2001 - 2011
HUSABERG
- FE 390 ENDURO , 2010 - 2010
- FE 450 ENDURO , 2008 - 2010
- FE 570 ENDURO , 2009 - 2010
- FS 570 SUPERMOTARD , 2010 - 2010
HUSQVARNA
- SMR 450 SUPER MOTARD , 2006 - 2010
- SMR 510 SUPER MOTARD , 2005 - 2010
- TE 250 4T ENDURO , 2002 - 2010
- TE 310 ENDURO , 2010 - 2010
- TE 450 4T ENDURO , 2006 - 2010
- TE 510 4T ENDURO , 2004 - 2009
- TXC 250 RANDO , 2010 - 2010
KAWASAKI
- KLX 450 R A8F-AAF-ABF , 2008 - 2011
- ZX-10 R NINJA JBF , 2011 - 2011
YAMAHA
- WR 250 R ENDURO , 2008 - 2010
- WR 250 X SUPER MOTARD , 2008 - 2010
- WR-F 450 4T 5TJ , 2003 - 2004
- WR-F 450 4T 5TJ , 2005 - 2006
- WR-F 450 4T 5TJ , 2007 - 2010
- XG 250 TRICKER 5XT , 2006 - 2007
- XVS 125 DRAG STAR 5JX , 2001 - 2004
- YFM 250 R RAPTOR 4D3 , 2008 - 2010
- YFZ 450 R , 2010 - 2010
Odkazy a soubory ke stažení
Napětí | 12V |
---|---|
Test za studena dle EN (v A) | 130 |
Kapacita baterie v Ah | 6 |
Délka | 113mm |
Šířka | 70mm |
Výška | 105mm |
Druh zásuvky | 5 |
Plněno | |
Spodní provedení | B00 |
Řazení pólů | 0 |