Doprava zdarma

Benzínová dekarbonizační sada obsauje BG 109 - BG 110 - BG 208
 

Tento produkt jsme nahradili jiným

Výrobek, který hledáte se již bohužel neprodává.

Nahrazeno:  

BG 6577 KIT Kompletní dekarbonizace - Benzín FSI/GDI

 



 

Katalogové číslo BG 6567
Výrobce BG
Záruka 24 měsíců
1 160 Kčs DPH
958,68 Kčbez DPH
Balení 3 x 325ml

BG6567K Sada pro dekarbonizaci benzínového motoru

- Výplach motoru se 100% účinností - BG 109
- Aditivum zlepšující vlastnosti oleje - BG 110
- Profesionální a nejsilnější servis benzínových motorů - BG 208 (44K)

 
Servis pro výplach motoru se 100% účinností - BG 109 EPR

Revoluční složení přípravku zaručuje vysoce efektivní a velmi silný účinek.
Velmi rychle odstraňuje veškeré houževnaté úsady, kaly a laky z pístních kroužků a kompletního olejového prostoru v motoru.
Vše během 30 minut. Navrací zpět kompresní tlaky, výkon motoru, snižuje emise.
Určený pro zážehové i vznětové motory.
Plně bezpečný pro všechny kovové i nekovové součásti motoru.
Před výměnou oleje aplikujte přípravek BG 109 do starého oleje.
Nechte cca 30 minut probíhat v motoru.
Po 30 minutách olej vypusťte.
Vysoce efektivní přípravek BG 109 odstraní všechny nežádoucí úsady a poskytne motoru a novému motorovému oleji plný výkon.


Aditivum zlepšující vlastnosti oleje - BG 110 MOA

Multispektrální aditivum motorových olejů, obsahuje komplexní balíček všech hlavních aditivních prvků.
Výrazně prodlužuje životnost motorového oleje a součástí motoru.
Vytváří velmi silný mazací film, který výrazně snižuje tření a zabraňuje vzniku opotřebení i při velmi nízké hladině motorového oleje v motoru.
Má obrovskou oxidační a termální stabilitu, která zabraňuje houstnutí a degradaci motorového oleje.
Udržuje motor bez úsad.
Velmi vysoké TBN ochraňuje součásti motoru před vznikem koroze.

 
Profesionální a nejsilnější servis benzínových motorů - BG 208 Fuel System Cleaner PLATINUM (44K) 

Pro zvýšené nároky nejmodernějších vstřikovacích systémů zážehových motorů, které jsou vystavovány vysokému zatížení a zvýšené tvorbě karbonových úsad, byl ve spolupráci s výrobci motoru vyvinut revoluční přípravek, který velmi efektivně obnovuje výkon vstřikovacího systému, odstraňuje nejhouževnatější úsady ze spalovacího prostoru, ventilů, lambda sondy, filtru pevných částic a katalyzátoru.
Zaručuje zvýšenou efektivitu využití paliva, snižuje spotřebu paliva, zvyšuje výkon motoru a několikanásobně prodlužuje životnost vstřikovacího systému, filtrů pevných částic, lambda sondy a katalyzátoru.
Preventivním použitím přípravku BG 208 (44K) udržujete celý spalovací systém ve vynikajícím stavu, předcházíte opotřebení a drahým opravám.
Absolutně bezpečné pro všechny typy motorů a filtry pevných částic.
 
Pouze jedno balení BG 208 (44K) každých 10 000 – 15 000 km na jednu palivovou nádrž.
Po celou dobu ujetí 15 000 km nemusíte používat žádné další přípravky.

Ventily – Produkty BG byly vždy světovou jedničkou v odstraňování karbonových úsad z ventilů. Úsady na ventilech a dosedacích plochách ventilů výrazně ovlivňují výkon, spotřebu motoru a zapříčiňují "klapání" motoru. Nové složení BG přípravků zvýšilo jejich účinnost o dalších 18 %. BG 208 (44K) navrací motoru plný výkon, snižuje spotřebu a speciální syntetická látka vytváří polituru na ventilech, která oddaluje novou tvorbu karbonových úsad.

Spalovací prostor – Úsady na pístních kroužcích a hlavě válce zapříčiňují nepravidelné zážehy, což snižuje efektivitu využití paliva a životnost motoru. BG 208 (44K) již během 500 km (jedna nádrž) odstraní tvrdé úsady z pístních kroužků a hlavy válce. Navrátí motoru plný výkon.

Vstřikovače – Úsady na vstřikovačích zabraňují správnému rozprašování paliva a to má za následek zvýšené emise, neklidný chod motoru, vyšší spotřebu paliva a ztrátu výkonu motoru. BG 208 (44K) rychle a účinně odstraní úsady ze vstřikovačů, zajistí správné mísení paliva se vzduchem a vrátí motoru výkon.

Katalyzátor – Postupně dochází k zanášení katalyzátoru, které vede k úplné neprůchodnosti, výsledkem je zvýšená tvorba škodlivých výfukových zplodin a snížení výkonu motoru. Testy prověřily výjimečnou schopnost BG 208 (44K) v odstraňování úsad navracení efektivity katalyzátoru.

Kyslíkový senzor (lambda sonda) – Zanesený senzor neměří údaje korektně a řídící jednotce nařizuje použít větší množství paliva, což vede ke zvýšené spotřebě a sníženému výkonu – BG 208 (44K) efektivně odstraňují úsady ze senzoru a navrací motoru plnou efektivitu.

Palivový filtr – Zanesený palivový filtr drasticky redukuje přívod paliva. Toto zanesení způsobuje nepravidelný chodu motoru, který omezuje jeho výkon. Testy prokázaly, že BG 208 (44K) účinně odstraňují akumulované úsady v palivovém filtru.