-
používá se k utěsnění chladicího systému motoru, případně topení vozidla
-
spolehlivě a dlouhodobě utěsní netěsnosti chladiče, ale i vlasové trhliny prostorů pro chladicí kapalinu v hlavě válců nebo těsnění pod hlavou válců, jakož i netěsnosti na spojích hadic, plastů, pájených místech apod.
-
plně míchatelný se všemi běžnými nemrznoucími směsi
-
v chladicí kapalině může zůstat dlouhodobě
-
maže termostat a vodní pumpu
-
nenarušuje pryžové nebo plastové díly, chrání před korozí a vodním kamenem
-
neutrální ke kovům (i lehkým a barevným)
-
vysoká profesionální kvalita (Made in Germany)
Přípravek se používá u všech zážehových i vznětových motorů.
Aplikace:
Nejprve se otevře ventil topení vozu, motor se ohřeje na provozní teplotu, řádně protřepe nádobka s přípravkem a přípravek se nalije při běžícím motoru přes vyrovnávací nádobu chlazení do okruhu chlazení/topení. Motor se nechá nejméně 10 minut běžet nebo se provede zkušební jízda. Závěrem se zkontroluje těsnost chladicího systému. Množství v nádobce 250 ml stačí na cca 12 l chladicí kapaliny. U konkrétního automobilu je třeba nadávkovat celkové množství přípravku podle objemu chladicího prostředku v něm.