I. Podmínky vrácení zboží

1. Vrácení zboží je možné do 14 dnů od nákupu společně s Odstoupením od kupní smlouvy.

2. Zboží musí spotřebitel vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, včetně nepoškozeného originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.

3. V případě poškození originálního obalu např. polepením samolepek přepravců, popsání fixem, či jiném poškození si prodávající vyhrazuje právo na poplatek ve výši 10 – 30 % kupní ceny jako náhradu za snížení hodnoty zboží. Poškozením originálního obalu je znemožněno prodávat opět zboží jako nové, nepoužité.

4.  Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností Kupujícího, je Prodávající oprávněn vůči Kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a odečíst jej od vrácené částky, případně je Prodávající oprávněn takto poškozené zboží nepřijmout.

5. V případě, že Kupující zboží bezdůvodně nepřevezme, má Prodávající nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží a jeho uskladněním, jakož i dalších nákladů, které mu z důvodu nepřevzetí zboží vznikly. Náklady na uskladnění mohou dosáhnout částky celkem 500 Kč nebo výše kupní ceny zboží, pokud je nižší než 500 Kč. Nepřevzetí objednávky se neposuzuje jako odstoupení od kupní smlouvy, ale její porušení dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. OZ.
 
6. Pokud je z důvodu na straně Kupujícího nutno zboží doručit opakovaně nebo jiným než sjednaným způsobem, je Kupující povinen uhradit náklady spojené s takovým doručováním.

II. Podmínky vrácení peněz

1. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, vrátí mu Prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dní od odstoupení od smlouvy, peněžní prostředky, jež od Kupujícího obdržel za zboží na účet Kupujícího. Peníze lze vyplatit také v hotovosti na provozovně Autodíly DUFY, Mírová 385/57, Ostrava 703 00.

i) Prodávající není povinen vrátit spotřebiteli kupní cenu dříve, než spotřebitel předá Prodávajícímu předmětné zboží nebo prokáže, že toto zboží odeslal. Zboží, které bude posláno zpět Prodávajícímu na dobírku, nebude Prodávajícím přijato zpět. 

j) Kupující - spotřebitel nemusí uvádět důvod, pro který od kupní smlouvy ve 14 denní lhůtě odstupuje. 

k) Jestliže Kupující - spotřebitel zvolil při vrácení zboží jiný než nejlevnější způsob dopravy nabízený Prodávajícím, vrátí Prodávající Kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dopravy. 


Detailní informace naleznete v podmínkách odstoupení od smlouvy spotřebitelem v odkaze níže:

Odstoupení od kupní smlouvy