Nejkvalitnější motorový olej typu SHPD byl získán na základě vysoce kvalitní API II skupiny základních olejů a dokonale vybrán, vytvořený podle nejnovější technologie Mid-SAPS, obohacující aditivní balíček s jedinečným vzorkem molekul.

Katalogové číslo ORL PUF15W40-20L
Výrobce ORLEN
Záruka 24 měsíců
1 820 Kčs DPH
1 504,13 Kčbez DPH
SAE 15W-40
OBSAH 20 L

Obecné rysy
Nejkvalitnější motorový olej typu SHPD byl získán na základě vysoce kvalitní API II skupiny základních olejů a dokonale vybrán, vytvořený podle nejnovější technologie Mid-SAPS, obohacující aditivní balíček s jedinečným vzorkem molekul.

Poskytuje:
• zlepšená odolnost, spolehlivost a vynikající kapacita motoru,
• Prodloužení doby životnosti filtru - díky technologii Mid-SAPS,
• dokonalá ochrana a čistota motoru udržováním sazí v suspenzi,
• vynikající odolnost proti korozi a tepelně-oxidační stabilitě,
• snížení spotřeby paliva,
• maximální výkon motoru v extrémních podmínkách,
• prodlužování období mezi výměnou ropy,
• splňuje požadavky na emise škodlivého spalovacího plynu, což zajišťuje úsporu práce s katalyzátorem výfukových plynů

aplikace
Platinum Ultor Futuro 15W-40 je určen pro všechny typy vznětových motorů, a to jak pro osobní i těžké provozy, tak i pro ty s nízkými emisemi. Doporučuje se zejména motorům s recirkulací plynů, kde byly použity nové technologie, které snižují emise škodlivin do ovzduší. Tento olej je kompatibilní se všemi zařízeními pro úpravu výfukových plynů (EGR / SCR, DOC, DPF) a musí se prodlužovat pevně z pevných filtračních prvků (DPF).
Díky moderní technologii Mid-SAPS a použití základního oleje skupiny II (nízký obsah síry) splňuje nejnovější požadavky na emisní normy pro Euro V a ACEA E9 by mohla být v budoucnu úrovní minimálních požadavků na budoucí emisní normy Euro VI. Může být použit také ve vozidlech, kde je vyžadován Euro IV.
Platinum Ultor Futuro 15W-40 zaručuje prodloužené výměnné období, které snižují náklady na provoz motoru a jsou proto výborně vhodné pro použití ve smíšených vozových parcích. Dokonalé vlastnosti viskozity zajišťují snadné startování motoru za studena a dobré mazání oleje při nízkých teplotách.
Splňuje požadavky světového života třídy kvality Global DHD-1.

Normy, schválení, specifikace
MAN M3575
VOLVO VDS-4
RENAULT RVI RLD-3
MACK EO-O PREMIUM PLUS
MB-SCHVÁLENÍ 228.31
CUMMINS CES 20081
Schváleno pro použití v těžkých strojích firmy Huta Stalowa Wola (HSW)


Splňuje následující ustanovení:
MTU TYP 2.1
CATERPILLAR ECF-2, ECF-3
DDC 93K218
GLOBAL DHD-1
JASO DH-1,2
MAZ

DOPORUČENÍ, ODKAZY
ISUZU
Fyzikální a chemické vlastnosti
Parametry Jednotka Typická hodnota
Viskozitní třída SAE - 15W-40
Kinematická viskozita při 1000C mm2 / s 14,93
HTHS viskozita při 1500C MPas 4,16
Index viskozity - 136
Teplota průtoku 0 ° C -30 ° C
Teplota vznícení 0C 230
Základní hodnota TBN mg KOH / g 7,83
Síranový popel% 0,96
Odpařovací ztráta (Nocka)% (m / m) 7,7