RAVENOL EURO IV Truck SAE 10W-40 je univerzální vícevrstvý nízký třecí olej na bázi syntetických základních olejů PAO a HC ve spojení s nejmodernějšími přísadami pro všechny vznětové motory s turbodmychadlem a bez něj pro nákladní vozidla, autobusy a pracovní stroje a je koordinován s nejnovější generací vznětových motorů 4-takt.

Katalogové číslo RAV EUROIV10W40-10L
Výrobce RAVENOL
Záruka 24 měsíců
1 790 Kčs DPH
1 479,34 Kčbez DPH
SAE 10W-40
OBSAH 10L


RAVENOL EURO IV Truck SAE 10W-40 je univerzální vícevrstvý nízký třecí olej na bázi syntetických základních olejů PAO a HC ve spojení s nejmodernějšími přísadami pro všechny vznětové motory s turbodmychadlem a bez něj pro nákladní vozidla, autobusy a pracovní stroje a je koordinován s nejnovější generací vznětových motorů 4-takt.

RAVENOL EURO IV Truck SAE 10W-40 je UHPD-Motoroil (vysokovýkonná motorová nafta) se zvláštními požadavky na filtry nafty DPF pro technologii LOW SPAsh. Nabízí nízký obsah síry, fosforu a nízkého obsahu popela.

Poznámky k aplikaci
RAVENOL EURO IV Truck SAE 10W-40 je motorový olej s maximální účinností, který lze používat po celý rok a který byl vyroben pro nové směrnice o výfukových plynech pro vozidla s vratnými systémy výfukových plynů.

RAVENOL EURO IV Truck SAE 10W-40 lze použít ve všech dieselových motorech s turbodmychadlem a bez něj. Vhodné pro motory EURO I, II, III, IV a EURO V.

 

Specifikace
API CI-4, ACEA 2010: E7, E6

Schvalování
MB-Approval 228.51, MAN M 3477, VOLVO VDS-3, MACK EO-N, Renault VI RLD-2, Deutz DQC IV-10 LA, TATRA TDS 30/12, Licence: API CI-4

Praxe a testování v agregátech s plnění
MTU Typ 3, MTU Typ 3.1, Renault RXD, Scania LDF, DAF HP-2, MAN M 3277 (CRF, systém pro návrat výfukových plynů)

Charakteristický
RAVENOL EURO IV Truck SAE 10W-40 nabízí:

Vysoká ochrana proti korozi
Výborná oxidační stabilita
Vynikající stabilita při vysokých teplotách
Vynikající vlastnosti čisticích a disperzních prostředků
Ziskovost díky nízké spotřebě paliva
Dlouhá vytrvalost díky vysoké oxidační stabilitě
Výkonné chování při studeném startu, rychlé mazání motoru při nízkých teplotách
Velmi dobré chování viskozitní teploty
Neutralita těsnění
Nízká spotřeba oleje díky nízké ztrátě odpařování pomocí základních olejů PAO a HC